Bekijk overzicht
Reputatie is alles bij de behandeling in een Service industrie, vooral als het gaat om autodealers. De meeste consumenten hebben een zekere huiver bij het zakendoen binnen de auto-industrie, maar degenen die een goede klantenservice ervaring hebben ontwikkelen zich in het algemeen tot loyale klanten. Auto-eigenaren hebben een voortdurende behoefte om in contact te blijven met de dealer en serviceafdeling over hun aankoop, financiering, garantie-informatie, beschikbaarheid van onderdelen, huidige korting programma's, service planning, etc. De focus op repeat business is een belangrijke motor voor een succesvolle auto dealer. Slechte interactie met klanten, vooral tijdens telefoongesprekken kan resulteren tot een kritieke verstoring in de relatie met de klant en dat een klant de overstap maakt naar een concurrent. |
RECITE™ is een nuttig instrument in het helpen om de klantervaring op alle niveaus, waaronder sales calls, customer service follow-up en gemaakte afspraken te verbeteren. De RECITE™ Software Suite kan dealers helpen bij het verbeteren van klantervaringen door voortdurend te monitoren hoe medewerkers presteren in telefonische contactmomenten. RECITE™ kan tekortkomingen bij klantenservice en communicatieve vaardigheden meten en blootleggen zodat hierop tijdig ingehaakt kan worden.
Ervoor zorgdragen dat klanten tevreden blijven is topprioriteit en dealers moeten om die reden uitgerust worden met de mogelijkheid om klantinteracties vast te leggen en te kunnen analyseren. Op deze manier kan de kwaliteit van de interacties continue gepeild en gewaarborgd worden met als einddoel klanten tevreden te houden en retentie te verlagen
RECITE Capture™
RECITE Capture™ is de kern van de RECITE™ Software Suite. RECITE Capture™ verzamelt interacties in full-time, selectieve en/of on-demand opnamemodus. De RECITE Capture™ module integereerd met zowel TDM als IP telefonie omgevingen en bevat standaard alle integraties dus is toekomstvast!
RECITE Q™
RECITE Q™ is de Quality Monitoring add-on voor RECITE. Met Q™ kunt u eenvoudig opname selecties klaar zetten, evaluatieformulieren opmaken en projecten opzetten voor evaluatie van uw medewerkers of agents. Q™ is overigens volledig geintegreerd met RECITE Capture™ en dus toegankelijk vanuit dezefde gebruikersvriendelijke webinterface!