Brochures
Hier vind u alle PDF brochures omtrent de Recite Recording.


Bekijk overzicht
Financiële instellingen

In economisch mindere tijden kunnen zelfs uw trouwste klanten overwegen om over te stappen naar een concurrent om hun return of investment te maximaliseren. Als gevolg hiervan is het nu belangrijker dan ooit om uw klantenservice te optimaliseren en op peil te houden om de retentie van klanten te minimaliseren. Dit geldt met name voor financiële instellingen omdat klanten met name opzoek zijn naar gepersonaliseerde zorg die zij niet verkrijgen via online diensten. Door het opnemen van telefoongesprekken met uw klanten krijgt u inzicht in de kwaliteit van deze interacties en kan er bijgestuurd en gecoacht worden waar nodig zodat u de klantloyaliteit kunt waarborgen.


Door het opzetten van een kwaliteitsmonitoring proces waarbij regelmatig interacties worden geëvalueerd krijgen uw managers inzicht op wat er speelt, effectiviteit van diensten, producten en reclame-uitingen. Dit inzicht biedt het management de mogelijkheden om te bepalen waar tekortkomingen liggen en corrigerende maatregelen te nemen om deze problemen aan te pakken, maar ook om Cross-selling, upselling mogelijkheden te ontdekken. Het monitoren van klantinteracties is dus een cruciaal onderdeel geworden in de hedendaags bedrijfsvoering van financiële instellingen.

Bovendien zijn deze organisaties sterk afhankelijk van de opname van inkomende en uitgaande telefoongesprekken als middel ter bescherming bij geschillen of rechtszaken, iets wat maar al te vaak voorkomt binnen de financiële dienstverlening sector. Bij een “hij zei / zij zei” geschil kan een werknemer of manager snel een opname terugvinden van een eerder gevoerde conversatie en deze delen met de klant om direct helderheid van zaken te geven. Daarnaast hebben financiële dienstverleners veel te maken met het verkrijgen van verificatie van transacties of mondelinge toezeggingen via de telefoon, middels gespreksopname heeft u dus een oplossing in huis om gemaakte afspraken vast te leggen en eventueel papierwerk overbodig wordt.

Naleving van (PCI-DSS) regelgeving

Met RECITE MasC™ kunnen Contact Centers eenvoudig gesprekken en beeldscherm opnames maken, terwijl gevoelige gegevens van de klant, zoals credit card informatie niet wordt opgenomen. Tijdens het afspelen van deze interacties wordt automatisch alle gevoelige informatie geblokkeerd. Hiermee kunt u voldoen aan de eisen die PCI-DSS regelgeving, in bepaalde branches, voorschrijft.

Aansprakelijkheid en risicobeheer

De meeste Contact Centers kunnen profiteren van het feit dat hun interacties met klanten worden vastgelegd. Hierbij kunnen zij aansprakelijkheid en risico's te beperken door helderheid te kunnen bieden bij geschillen. In RECITE™ is iedere complete interactie met een klant eenvoudig terug te vinden, dus bijvoorbeeld ook als een klant verschillende malen is doorverbonden binnen uw organisatie.

Databescherming en beveiliging

Wij begrijpen de noodzaak om gevoelige gegevens veilig te houden. We begrijpen ook het belang van de naleving van regelgeving. Om aan deze behoeften te voldoen beschikt RECITE™ over uitgebreide beveiligings- en toegangsmogelijkheden. Zo kunt u bijvoorbeeld eenvoudig gebruikersgroepen en rechten bepalen, wordt alle data automatisch opgeslagen in een 256-bits AES end-to-end encryptie en is er een audit trail logboek beschikbaar zodat u altijd kunt herleiden welke gebruiker wat heeft gedaan. Om de veiligheid nog verder te verbeteren wordt iedere opname digitaal gestempeld zodat u achteraf aan kunt tonen dat er niet geknoeid is met een opname.