Brochures
Hier vind u alle PDF brochures omtrent de Recite Recording.
Bekijk overzicht
Bekijk overzicht
RECITE Q™
Het evalueren van opgenomen telefoongesprekken wordt vaak toegepast in Contact Centers om de kwaliteit van de communicatie te beoordelen. Aan de hand van de resultaten kunnen daarna training- en begeleidingsprogramma's worden opgezet, of kunnen service en marketing campagnes aangepast en verbeterd worden. RECITE Q™ is een oplossing voor kwaliteits- en efficiëntiecontrole. Q™ is volledig geïntegreerd in de RECITE™ Software Suite waardoor het evalueren van telefoongesprekken in combinatie met het opnemen van het beeldscherm vanuit dezelfde eenvoudige gebruikersinterface kan plaatsvinden.
|
RECITE Q™ Kenmerken
- Uitgebreide zoekmogelijkheden - Uw Supervisors kunnen eenvoudig, snel en efficiënt middels uitgebreide zoekcriteria de interacties terugvinden die geschikt zijn voor evaluatiedoeleinden!
- Uw eigen Evaluatieforumlieren opmaken - Met Q™ kunt een gemakkelijk uw huidige evaluatieformulieren importeren of nieuwe formulieren opmaken met de volledige vrijheid om uw eigen vragen, secties en scoringscriteria te definiëren.
- Gespreksmarkeringen - De mogelijkheid om op bepaalde momenten in een gesprek een tekstuele of kleur markering aan te geven zodat u later met de agent snel de belangrijke punten in een gesprek naar voren kunt halen. Dit kan tevens ook door de agent zelf gebruikt.
- Live Monitoring - In combinatie met RECITE™ Capture hebben uw supervisors in RECITE Q™ de mogelijkheid om gesprekken van agents live mee te luisteren, zelfs als zij vanuit huis werken!
- Flexibele rapportages – Breed aanbod aan verschillende rapportage mogelijkheden die beschikbaar zijn met een simpele druk op de knop!